Služby v managementu jakosti

Nabízené služby

  • Komplexní poradenské a konzultační služby při budování, revizi a údržbě systému řízení jakosti
  • Analýza stávajícího stavu společnosti a porovnání stávajícího systému řízení s požadavky standardů
  • Návrh konkrétních postupů pro uvedení systému do souladu s mezinárodními standardy či další budování systému a jeho rozvoj
  • Revize dokumentace a její údržba
  • Spolupráce při stanovení a realizaci programů společnosti pro neustálé zlepšování, při stanovení a vyhodnocování cílů společnosti, ale i při stanovování motivačních či školících programů atd.
  • Detailní organizační, funkční a procesní analýza současného stavu organizace
  • Identifikace klíčových procesů
  • Identifikace nadbytečných aktivit v jednotlivých procesech ve vazbě na organizační strukturu v co možné nejužší spolupráci s všemi organizačními složkami zákazníka
  • Návrh optimalizace procesů, jejich zjednodušení a zprůhlednění
  • Analýza a identifikace příčin jakéhokoliv problému vzniklého v procesu zákazníka či u jeho dodavatelů.
  • Návrh systémového či procesního řešení a opatření vedoucí k odstranění daného problému.
  • Návrh a spolupráce při implementaci těchto opatření a vyhodnocování jejich účinnosti.
  • Project management
  • Příprava a vedení projektového týmu na pozici:
    • Technik jakosti
    • Manažer jakosti
    • RQE
    • Procesní / projektový inženýr