Služby v managementu jakosti
- Komplexní poradenské a konzultační služby při budování, revizi a údržbě systému řízení jakosti
- Analýza stávajícího stavu společnosti a porovnání stávajícího systému řízení s požadavky standardů
- Návrh konkrétních postupů pro uvedení systému do souladu s mezinárodními standardy či další budování systému a jeho rozvoj
- Revize dokumentace a její údržba
- Spolupráce při stanovení a realizaci programů společnosti pro neustálé zlepšování, při stanovení a vyhodnocování cílů společnosti, ale i při stanovování motivačních či školících programů atd.
- Detailní organizační, funkční a procesní analýza současného stavu organizace
- Identifikace klíčových procesů
- Identifikace nadbytečných aktivit v jednotlivých procesech ve vazbě na organizační strukturu v co možné nejužší spolupráci s všemi organizačními složkami zákazníka
- Návrh optimalizace procesů, jejich zjednodušení a zprůhlednění
- Analýza a identifikace příčin jakéhokoliv problému vzniklého v procesu zákazníka či u jeho dodavatelů.
- Návrh systémového či procesního řešení a opatření vedoucí k odstranění daného problému.
- Návrh a spolupráce při implementaci těchto opatření a vyhodnocování jejich účinnosti.
- Project management
- Příprava a vedení projektového týmu na pozici:
- Technik jakosti
- Manažer jakosti
- RQE
- Procesní / projektový inženýr
Scroll to top